دبیر کل جامعه زینب(س) :

جبهه پایداری وحدت اصولگرایان را خدشه دار نکند

هر طیفی که ناسازگاری با کمیته 7+8 داشته باشد به حاشیه خواهد رفت/ برای روشن شدن این که آیا جبهه پایداری ادامه رایحه خوش خدمت است، باید منتظر ماند تا مسائل بیشتر مشخص شود.

دبیر کل جامعه زینب(س)،‌ گفت: امیدواریم گروه هایی مانند جبهه پایداری که خود را اصولگرا می دانند وحدت اصولگرایان را خدشه دار نکنند، چرا که رهبر معظم انقلاب روی وحدت اصولگرایان تأکید داشتند و از این رو کسانی که در مقابل وحدت اصولگرایان حرکت کنند غیر مستقیم مقابل رهبری ایستاده اند.
مریم بهروزی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ارزیابی اش از عدم حضور نمایندگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی در جلسه کمیته 7+8،‌ اظهار داشت: همه طیف های اصولگرا با سردمداری و محوریت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران در مسیر وحدت پیش می روند،‌ حال اگر طیفی ولو این که خود را هم اصولگرا بداند، با حرکات خود در عمل،‌ مخالف این مسیر حرکت کند طرد خواهد شد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور نمایندگان جبهه پایداری انقلاب اسلامی در جلسه کمیته وحدت اصولگرایان به منزله عدم توجه آنان به فعالیت کمیته وحدت نیست؟ گفت: هر طیفی که ناسازگاری با کمیته 7+8 که مورد قبول اکثریت اصولگرایان است داشته باشد، به حاشیه خواهد رفت و از این رو فعالیت های آن ها تحت هر عنوانی نمی تواند جلوی فعالیت کمیته وحدت اصولگرایان با محوریت جامعتین را بگیرد.

 

دبیر کل جامعه زینب(س) در خصوص احتمال وابستگی جبهه پایداری به دولت، گفت:‌ یکی از طیف های اصولگرایان در دوره های قبلی انتخابات رایحه خوش خدمت بود که همه، وابستگی آن را به جریان های فکری موجود در دولت می دانند، اما برای روشن شدن این که آیا جبهه پایداری ادامه رایحه خوش خدمت است، باید منتظر ماند تا مسائل بیشتر مشخص شود.

 

وی گفت: انشاالله طیف های مختلف اصولگرا با رهبری جامعتین و محوریت ولایت فقیه در مسیر اتحاد حرکت می کنند و امیدواریم که جبهه پایداری از این جمع جدا نیافتد.

 

بهروزی خاطرنشان کرد:‌ آیت الله مهدوی کنی و آیت الله محمد یزدی به عنوان دبیر کل های جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقش ریش سفیدی در وحدت اصولگرایان ندارند، بلکه نقش آن ها به عنوان ناظران بر عملکرد گروه 7+8 است که در صدد ایجاد وحدت اصولگرایان می باشند و از این رو امیدواریم که اعضای جبهه پایداری هم این موضوع را پذیرفته و اگر سؤالات و اشکالاتی هم دارند مطرح کنند تا رفته رفته از بین برود.

 

وی در مورد ارزیابی اش از آینده وحدت اصولگرایان،گفت:‌ در حال حاضر با توجه به شرایطی که پیش آمده فضا غبارآلود است و هنوز چیزی مشخص نیست.

 

این فعال سیاسی اصولگرا، در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا جبهه پایداری انقلاب اسلامی در نهایت با کمیته وحدت اصولگرایان برای ارائه یک لیست واحد به توافق می رسد، یا این که در نهایت اقدام به ارائه لیست مجزا خواهد کرد؟ گفت: امیدواریم گروه هایی مانند جبهه پایداری که خود را اصولگرا می دانند وحدت اصولگرایان را خدشه دار نکنند، چرا که رهبر معظم انقلاب روی وحدت اصولگرایان تأکید داشتند و از این رو کسانی که در مقابل وحدت اصولگرایان حرکت کنند غیر مستقیم مقابل رهبری ایستاده اند.

منبع:  ایلنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا